.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد ناطق نوري ؛
‌احداث جاده دو طبقه در مازندران خواب و خيال است
وي با انتقاد از كساني كه گفته بودند جاده دو طبقه در مازندران احداث ميكنند، بيان داشت: ‌احداث جاده دو طبقه در مازندران در خواب و خيال است و فقط در حد پز در رسانه‌‌ها است
‌احداث جاده دو طبقه در مازندران خواب و خيال است

نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: ‌احداث جاده دو طبقه در مازندران در خواب و خيال است.
به گزارش فارس ، احمد ناطق نوري بعدازظهر امروز در همايش هفتاد سال با راه و راهداران در مازندران اظهار داشت: راه اساس و نياز استان مازندران است و اگر بگوئيم تمام بودجه‌هاي مازندران براي ارتقاي فعاليت‌هاي راهداري هزينه شود حرف گزافي نيست.

وي با اعلام اينكه هنوز در مازندران با مشكل جدي براي راه مواجه هستيم، تصريح كرد: نزديك‌ترين استان به پايتخت هستيم كه براي رسيدن به پايتخت گاهي حدود هشت ساعت در راه معطل مي‌مانيم.

نماينده مردم نور و محمود‌آباد در مجلس با اشاره به سه سفر رئيس جمهور به مازندران بيان داشت: تاكنون چند پروژه راهسازي در مازندران كلنگ‌زني شد ولي هيچكدام از آنها به بهره‌برداري نرسيد.

وي خواستار توجه بيشتر مسئولان اجرايي استان به ساماندهي پروژه‌ها در مازندران بيان داشت: مديران اجرايي استان فعاليت اجرايي خود را به گردن ديگران نياندازند و بيشتر به فكر اجراي امور در استان باشند.

ناطق نوري با اعلام اينكه تمام پروژه‌هاي راهسازي در استان مهم هستند، افزود: به جاي اينكه چند پروژه در استان داشته باشيم و به‌صورت نيمه‌كاره رها شود، بهتر است با اجرا و اتمام يك پروژه به فكر فعاليت بعدي باشيم.

وي با انتقاد از كساني كه گفته بودند جاده دو طبقه در مازندران احداث ميكنند، بيان داشت: ‌احداث جاده دو طبقه در مازندران در خواب و خيال است و فقط در حد پز در رسانه‌‌ها است.

نماينده نور و محمودآباد خطاب به مسئولان استاني بيان داشت: اگر كسي كار مي‌كند نبايد تملق‌گويي كند و اگر كسي مسئول است حق دارد از مسئولان بالادستي خود كمك بگيرد و مشكلات و نواقص مسئولان بالادستي خود را بازگويي كند.

وي با انتقاد از كساني كه به دنبال فضاسازي در كشور هستند، بيان داشت: اين حرف‌ها بازي سياسي است، نه چپ و نه راست درست است، همه اينها به فكر ميز رياست هستند.

نمانيده نور و محمودآباد تاكيد كرد: كساني كه در فكر كشور هستند بايد از تملق‌گويي و بازي‌هاي سياسي بپرهيزند و دل‌ها را با يكديگر يكي كنند و در فكر آبادني كشور باشند.

وي با اعلام اينكه ولايت فقيه محور وحدت است، افزود: كساني ميتوانند ادعا كنند كه پشت سر ولايت فقيه هستند كه به فكر بازي سياسي نباشند.

ناطق نوري در پايان تاكيد كرد: براي آبادني ايران اسلامي بايد چپ و راست را رها كنيم و يكدل و يكصدا در فكر آبادني كشور باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.